piątek, 23 sierpnia 2013

ZIKiTowska żonglerka...

Czytam, czytam. I oczom nie wierzę. Miało być tak pięknie, a wyszło jak zwykle. Po niewypale, równie szybko ogłoszonym jak i odwołanym, jakim była zmiana nazwy kilkudziesięciu przystanków w Krakowie myślałem, że nic mnie już nie zaskoczy. A tu masz, taki psikus!

ZIKiT zapowiedział zmiany na po-wakacjach, od 31 sierpnia. I fajnie, bo trzeba, żeby było znów więcej i częściej. Tylko że te zmiany to jakieś...

Osławiona "ósemka" wraca na swoją trasę z dawien dawna! Znów będzie wozić się z Borku do Bronowic Nowych i vice versa. Ma to jednak drugą stronę, ten medal. Otóż w zamian za to tramwaje linii 20 pojadą do Cichego Kącika, a 24 - skrócą się do starej pętli Bronowice. Jaki z tego wniosek? Ano taki, że nie wiadomo dla kogo, po co i dlaczego, będą dwa tramwaje pod  Filharmonię, a jeden pod Dworzec z dużej pętli podmiejskiej w Bronowicach Nowych. Co za ironia! Ciekawe jest też to, że po zabraniu 8 były protesty, teraz są protesty i lamenty przeciw zabraniu 20. Ja się pytam: po co komu taka zabawa?

Aspekt drugi zmian, bo absurdów wcale w Krakowie nie brakuje jak widać, to aspekt autobusowy. Różne mniejsze lub większe rewelacje się szykują, ale to raczej kosmetyka. No, może poza likwidacją linii 116. Najlepsze dopiero przed nami, szanowni Czytelnicy!

Wielkie zmiany na Prądniku zajdą, powiadam Wam! 144 wylatuje na Krowodrzę! Zamiast niej, na Prądnik będzie się meldować linia 194. Zmiana może i ciekawa, z punktu widzenia częstotliwości linii 194, co dla Prądnika Białego raczej wyjdzie z korzyścią, jednakże teraz to właśnie ta linia będzie niepunktualna, ze względu na skrzyżowanie Wyki/Opolska. Posunięcie ciekawe, zastanawiam się, jakiż to będzie wśród pasażerów popłoch, zwłaszcza przy okazji kupowania biletów miesięcznych...
Dalsza część zmian na Prądniku Białym, dotycząca linii 154, 503 i 537 nastąpi wkrótce. Byle tylko jakiś skretyniały mędrzec nie wymyślił, żeby na powrót rzucić 154 do centrum miasta, bo to by była potworna hipokryzja z perspektywy wielkiego węzła przesiadkowego na Krowodrzy Górce...

Pełna treść komunikatu

Tak się ta komunikacja wykoleja, jak i ten skład. Skończy się ta awaria zarządzania!





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Anonimowe komentarze nie będą akceptowane