Od 14 grudnia w województwie pomorskim rewolucji nie będzie.
W sektorze przewozów lokalnych, Przewozy Regionalne utrzymają ofertę na analogicznym poziomie. Spadnie jednak liczba bezpośrednich składów z Trójmiasta do Laskowic Pomorskich, przy jednoczesnym wzroście do 10 liczby połączeń Trójmiasta z Elblągiem. Jeśli chodzi o Hel i Kościerzynę - bez zmian. Drobne korekty w ofercie SKM Trójmiasto polegać będą m.in. na przesunięciu ostatniego Sprintera z Gdańska do Słupska z 19:50 na 20:21, uruchomieniu dodatkowego pociągu z Wejherowa do Lęborka (umożliwi to wyjazd z Gdańska do Lęborka dopiero ok. 22), a także wydłużenie 15-minutowego taktu na trasie Gdańsk - Gdynia do 21.30. Więcej zamieszania będzie przy kolejnych rozkładach zamknięciowych.
W sektorze przewozów dalekobieżnych należy zaznaczyć fakt pojawienia się składów EIC Premium do Warszawy, Katowic i Krakowa. W krajowej ofercie nie zajdą znaczne zmiany, ilość połączeń pozostanie na podobnym poziomie. Nowościami będą: grupa wagonów do Szklarskiej Poręby, prowadzona przez TLK Rozewie do Wrocławia Głównego, i tam przepinana do TLK Karkonosze. Dodatkowo codziennie wieczorem (20:06) wyjeżdżał będzie z Gdyni wielki nieobecny - TLK Monciak, którzy nie dość, że zapewni świetne i szybkie nocne połączenie z Krakowem (zamelduje się w Krakowie Głównym o 3:22), to jeszcze dowiezie pasażerów do Przemyśla, Rzeszowa i Zagórza. Dodatkowo rano (9:04) z Gdyni Głównej wyruszać będzie pociąg EIC Sobieski do Wiednia, wydłużony z Warszawy.
Blog komunikacyjny o komunikacji szeroko pojętej, tej bliższej i tej dalszej. Ma spełniać pasję, i być komunikacją z czytelnikami. O komunikacji komunikacyjnie... komunikatywnie, znaczy ;)
Subskrybuj:
Komentarze do posta
(
Atom
)
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane