piątek, 2 stycznia 2015

Jak zmieniły się tramwaje na Śląsku z roku 2014? - fotorelacja

Ostatnie dni grudnia to wymarzony czas na podsumowania. Te dni wykorzystałem także ja, by podsumować szereg zmian, jakie zaszły w górnośląskiej sieci tramwajowej.

Rok 2014 upłynął pod znakiem remontów i modernizacji. Odtworzono torowisko w bytomskich Łagiewnikach, dzięki czemu na swoją stałą trasę powróciła linia 7, wyremontowano tory w Rudzie Śląskiej i kompleksowo zmodernizowano trasę tramwajową z Katowic do Sosnowca, nadając nowy blask linii do Zagórza. Prace objęły także tory przy Parku Śląskim, ulice: Kościuszki i Gliwicką w Katowicach, wiadukt tramwajowy w sosnowieckiej Niwce i wiele, wiele innych odcinków.

Nowe rozjazdy w Szopienicach

Nowe torowisko w ulicy Sobieskiego w Sosnowcu

Przystanek Sosnowiec Sobieskiego po modernizacji

Trasa na Zagórze po remoncie

Wyremontowany tor w Rudzie Południowej

Nowa - stara mijanka w Rudzie Południowej

Nowe tory w Świętohłowicach

Początek odbudowanej trasy "siódenki"- Łagiewniki Targowisko w Bytomiu

Nowe tory w centrum Bytomia...

... i pod kolejowym wiaduktem tamże

I na koniec torowisko na Załężu - jeszcze w remoncie
Rozpoczynający się właśnie rok 2015 ponownie upłynie pod znakiem remontów i wymiany taboru. Będziemy się temu bacznie przyglądać

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Anonimowe komentarze nie będą akceptowane