piątek, 16 stycznia 2015

Kolej2022 - projekty na Kujawach



Spośród 11 projektów, z czego jeden podzielono niejako na 3 składowe, zwyciężyły trzy, przy czym przewaga miejsca 1. nad 2. wynosi jedynie 3 głosy. Oddano w sumie 1911 głosów, a oto pełna lista zadań:

 

KP 1, Toruń – Chełmża,



KP 2, Grudziądz – Malbork,



KP 3, Grudziądz – Laskowice Pomorskie,



KP 4, Jabłonowo Pomorskie – Grudziądz,



KP 5, Toruń – Sierpc,



KP 6, Laskowice Pomorskie – Chojnice,



KP 7, Bydgoszcz – Gołańcz,



KP 8, Żnin – Szubin,



KP 9a, Kowalewo Pomorskie – Golub Dobrzyń,



KP 9b, Kowalewo Pomorskie – Chełmża,



KP 9c, Brodnica – Golub Dobrzyń,



KP 10, Inowrocław – Żnin,



KP 11, Maksymilianowo – Tuchola, 

 


Podium prezentuje się następująco:

Miejsce 1: projekt 9a, obejmujący rewitalizację linii 209 na odcinku Kowalewo Pom. – Golub Dobrzyń. Koszt remontu 15 km torów szacuje się na 30 mln złotych. Zadanie uzyskało 550 głosów.

Miejsce 2: projekt 7, obejmujący rewitalizację linii 356 między Bydgoszczą a granicą województwa w kier. Gołańczy. Za modernizację 52 km trasy będzie trzeba zapłacić szacunkowo 68 mln złotych. To zadanie zdobyło 547 głosów.

Miejsce 3: projekt 9c, obejmujący rewitalizację 209 między Brodnicą a Golubiem Dobrzyniem. W tym przypadku na remont 35 km trasy trzeba by przeznaczyć 70 mln złotych To zadanie uzyskało w plebiscycie 213 głosów.

www.kolej2022.pl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Anonimowe komentarze nie będą akceptowane