Autosan ma spore problemy finansowe, choć nie zaprzestaje produkcji. Załoga pracuje na 2 zmiany bez wolnych sobót, żeby jakoś nadgonić trudną sytuację. W roku 2013 gruchnęła wiadomość o postawieniu spółki w stan upadłości. Od tego czasu syndyk pięciokrotnie próbował sprzedać zakład nowemu podmiotowi, jednak nie wpłynęły żadne oferty. Ostatnia cena Autosana do 37 milionów złotych. Kolejna oferta sprzedaży zakładu przewidziana została na tzw. sprzedaż z wolnej ręki, co ma potencjalnie zwiększyć zainteresowanie inwestorów. Warunkiem jest kontynuowanie produkcji autobusów.
W tym roku, poza wspomnianymi już 32 egzemplarzami dla Warszawy, z Sanoka wyjechały pojedyncze sztuki dla Krosna i Elbląga, a 12 autobusów kupiła spółka Pol-Miedź Trans. Autosan zbliżył się więc już do poziomu sprzedaży z roku 2014, a kolejne zamówienie może podnieść jego notowania.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane