Specjaliści ZIKiT, zajmujący się organizacją ruchu, są w stałym kontakcie z wykonawcą tej inwestycji i inwestorem, czyli PKP PLK. Na ostatnim spotkaniu roboczym ustalono, że w związku z bieżącymi zmianami w prowadzeniu frontu robót i realizacji harmonogramu inwestycji, zajęcia pasów ruchu na skrzyżowaniu zostaną wprowadzone dopiero ok. 12 marca. Dzięki temu ruch samochodów i autobusów na tym węźle komunikacyjnym, do tego czasu, będzie się odbywał bez zakłóceń. Zgodnie z informacjami przekazanymi przez wykonawcę, po tym terminie należy spodziewać się zmniejszenia przepustowości tego skrzyżowania. Wykonawca planuje, że roboty związane z budową podpór obiektu rozpoczną się w pierwszej połowie marca i uwzględniają zmiany w organizacji ruchu dla jadących w kierunku Nowohuckiej z powodu zamknięcia dla ruchu estakady Obrońców Lwowa. Wprowadzenie zmienionej organizacji ruchu ograniczy przepustowości Nowohuckiej – dla relacji rondo Dywizjonu 308 – Wielicka. Taka zmiana wymusza konieczność wykonania bus pasa ( jego orientacyjny przebieg będzie sięgał węzła od Kamieńskiego w kierunku skrzyżowania z Wielicką).
Bardziej szczegółowe informacje, na temat organizacji ruchu i udogodnień dla pojazdów komunikacji zbiorowej i zalecanych objazdów podawane będą na początku marca. Oczywiście podzielę się z Wami tym wszystkim na łamach PPT.
![]() |
fot.: krakow.naszemiasto.pl |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane