Przebudowa będzie kompleksowa i obejmie m.in. wymianę torowisk, dzięki czemu tramwaje będą jeździć szybciej i ciszej. Wymieniona zostanie także zniszczona nawierzchnia ulicy. Powstaną przystanki wiedeńskie (z podwyższoną nawierzchnią), bardziej przyjazne dla pasażerów. W ramach inwestycji rozbudowana zostanie także infrastruktura dla rowerzystów. Ponadto projektant zaproponował połączenie pętli tramwajowej z autobusową na Salwatorze.
Przebudowa ulicy i torowiska będzie kontynuowana na Zwierzynieckiej, czyli w sumie obejmie trasę od pętli na Salwatorze do Filharmonii. W projekcie przewidziana jest też budowa przejścia dla pieszych na moście Dębnickim, gdyż obecnie na drugą stronę alei Krasińskiego można przedostać się tylko przejściem podziemnym.
Jaki będzie końcowy efekt przeprowadzonych prac, przekonamy się dopiero za kilkanaście miesięcy.
![]() |
fot. ZIKiT |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane