Stacja składa się z jednego peronu posiadającego dwie krawędzi. Na peron prowadzi stosunkowo nowe, zbudowane w latach 90. XX wieku przejście podziemne, które zresztą umożliwia przejście całego układu torowego stacji z jednej strony na drugą. Budynek dworca zaś utrzymany jest w galicyjskim stylu, a ze względu na walory estetyczne objęty nadzorem konserwatora zabytków. W latach 2011-2012 przeprowadzono kosztem 4,5 mln zł gruntowny remont dworca. Inwestycja ta została sfinansowana z budżetu państwa i środków własnych PKP SA. Uroczyste otwarcie kompleksowo wyremontowanego dworca miało miejsce 3 sierpnia 2012 roku. Kuriozalny jest fakt, że po otwarciu dworca po remoncie zlikwidowana została kasa biletowa Przewozów Regionalnych.
Na stacji zatrzymuje się obecnie tylko kilka pociągów osobowych, kursujących w relacji Przeworsk – Stalowa Wola Rozwadów.
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane