Stacja posiada 3 perony wyspowe, czyli w sumie 6 krawędzi. Budynek dworcowy, charakterystyczny na zabudowy z pogranicza zaboru rosyjskiego i austriackiego, pozostaje obecnie zamknięty. Nieczynne są także kasy biletowe. Na perony prowadzi stalowa kładka, rozciągnięta nad stacją. W roku 1971 stacja stała się węzłową po tym, jak otwarto połączenie Krakowa z Centralną Magistralą Kolejową, czyli linię 64 z Kozłowa do Koniecpola – pierwszy element tzw. protezy koniecpolskiej.
Na stacji zatrzymują się wszystkie pociągi osobowe w kierunku Kielc, Krakowa czy Katowic, a także część składów dalekobieżnych w kierunku Kielc, Krakowa oraz Częstochowy. To w Kozłowie po raz ostatni widziany był w całości pociąg TLK 31100 „Brzechwa” zanim doszło do katastrofy pod Szczekocinami.
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane