Wrocławskie MPK opracowuje teraz nowe rozkłady jazdy uwzględniające nowe możliwości taborowe. Dotąd fakt sztywnego przypisania taboru do linii 31, 32 i 33 w ramach zadania pt. „Zintegrowany System Transportu Szynowego w Aglomeracji i we Wrocławiu - Etap I” wymuszał odstawianie nadmiarowych składów poza szczytem do zajezdni. Dzięki zmianom Wrocławianie odczują poprawę warunków podróżowania poza szczytem i w dni wolne, kiedy zwiększy się ilość taboru niskopodłogowego na ulicach. Nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że nowe Skody posiadają pełną klimatyzację, co jest szczególnie istotne w okresie letnim.
To jednak nie koniec dobrych wiadomości. CUPT zaaprobował również plany wydłużenia trasy linii 33 do pętli na Sępolnie. Po jej przebudowie trasa linii wydłuży się o 1,35 kilometra, dzięki czemu, zamiast do przystanku przy Stadionie Olimpijskim, tramwaje linii 33 dojadą do samego Sępolna.
![]() |
fot. Gazeta Wrocławska |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane