Codzienne połączenie miałoby ruszyć w grudniu z Pragi przez Kolín, Pardubice, Zábřeh na Moravě, Olomouc, Přerov, Hranice na Moravě, Suchdol nad Odrou, Studénkę, Ostravę, Bohumín, Zebrzydowice, Pszczynę, Tychy, Katowice, Sosnowiec, Dabrowę Górniczą, Zawiercie, Grodzisk Mazowiecki i Pruszków do Warszawy Wschodniej. Cała trasa ma długość 715 km, z czego 366 km przebiega przez terytorium Polski, a 385 km przez Czechy.
Przedstawiciele LEO Express przyznają, że nowa oferta ma być ukłonem w stronę osób dotąd podróżujących między Polską a Czechami samochodem. Nie prognozuje się zainteresowania kursami tylko po stronie polskiej. Przewoźnik jednakże zakłada około 100 tysięcy w pierwszym roku działalności, z czego 80% mieliby stanowić podróżni jadący między Czechami i Polską. Wi-Fi, możliwość oglądania filmów i seriali, doskonały standard i bogata obsługa cateringowa - to mają być dodatkowe atuty, przyciągające pasażerów.
Pociąg z Pragi ma wyjeżdżać codziennie o 15:13, by w Warszawie zameldować się na 23:04. W drogę powrotną skład ruszać ma o 0:37, by dotrzeć do Pragi o 8:19 rano.
![]() |
fot. LEO Express |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane