Przetarg może nie zostać rozstrzygnięty do końca roku, a wtedy od 1 stycznia 2017 do czasu podpisania stosownej umowy z nowym operatorem bilety mobilne dostępne będą jedynie przez aplikację iMKA. Podsumowując: do końca roku korzystać można z dotychczasowych kont i środków. Od 1 stycznia będzie to niemożliwe. W sprawie zwrotu niewykorzystanych środków na koncie użytkownika, należy kontaktować się z operatorami poszczególnych systemów sprzedaży biletów mobilnych. Klienci platformy SkyCash muszą do 31 grudnia wykorzystać drugi przejazd w ramach biletu „dwuprzejazdowego, dwukrotnego kasowania”, ponieważ po tej dacie bilety niewykorzystane zwyczajnie przepadną i żadna siła nie da nam zwrotu poniesionych z tego tytułu kosztów.
Prawo Zamówień Publicznych, pod jakie podlega świadczenie usług dystrybucji biletów mobilnych, mówi jasno o konieczności zawierania umowy z firmą wyłonioną w trybie przetargu. Z ustaloną marżą od sprzedaży i wszelkimi innymi zapisami wymaganymi prawem. To, że stało się tak w Krakowie, jest więc sprawą normalną i trudno jej się dziwić. Szkoda jednak, że sprawa nabrała tempa jak zwykle na ostatnią chwilę. To rozbudziło niepotrzebne niepokoje. Mam tylko nadzieję, że wszyscy zainteresowani nie przegapią terminów i otrzymają zwrot środków zdeponowanych na ich kontach w poszczególnych aplikacjach.
![]() |
fot. moBILET |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane