poniedziałek, 12 grudnia 2016

POLREGIO - nowa marka konsumencka Przewozów Regionalnych

Przewozy Regionalne pokazały w ubiegły czwartek schemat identyfikacji nowej marki konsumenckiej PolRegio. To nowe logo i schemat malowania pociągów. Mimo wprowadzanych zmian Przewozy Regionalne nie zmieniają nazwy jako spółka.

Według Mamińskiego inspiracją do zmian stały tradycyjne dla kolei elementy, a więc godło, skrzydło i ośka kolejowa. Poszczególne nowe elementy będą zyskiwać nowe barwy i logo stopniowo - chodzi np. o blankiety biletowe czy inne druki. Także odzież robocza dla pracowników PR-ów zyskiwać będzie nowe elementy identyfikacyjne z czasem, wraz z wymianą mundurów na nowe.

O ile tabor zyska nowe kolory: czerwień, pomarańczowy, szary i srebrny, o tyle dotychczas przemalowane składy znane jako "tygrysy" będą jeździły w tym schemacie do czasu kolejnej naprawy poziomu P4.

Jak więc widać, spółka bardzo by chciała coś zmienić, ale najlepiej możliwie najmniejszym kosztem. Jakoś ciśnie mi się na usta, że lepsze jest wrogiem dobrego, a chytry dwa razy traci. Nowe kolory nie są złe, ale jakoś topornie wyglądają. Szkoda tylko, że logo wygląda hutniczo-górniczo i jest takie komunistycznie czerwone. Czyżby powrót do niedobrych korzeni?

fot. Przewozy Regionalne

fot. Przewozy Regionalne

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Anonimowe komentarze nie będą akceptowane