niedziela, 22 stycznia 2017

KRAKÓW: bilety mobilne - od piątku wszystko po staremu!

W Krakowie, po okresie zawieszenia, zakończył się właśnie proces rozstrzygania przetargu na sprzedaż biletów KMK przy pomocy komercyjnych aplikacji mobilnych. Umowy już podpisano. Wszystko działa normalnie od piątku.

Postępowanie o świadczenie usług sprzedaży biletów za pomocą aplikacji mobilnych zostało ogłoszone na początku stycznia. Skorzystano z uproszczonej procedury, co dało możliwość maksymalnego skrócenia przetargu. ZIKiT mógł dzięki temu podpisać umowy z więcej niż jednym wykonawcą. Bez zmian dostarczać usługi zapragnęły: mPay, moBilet i Skycash. To bardzo dobra wiadomość dla tych, którzy korzystali przede wszystkim z biletów kupowanych przez komórki, co znacznie utrudniało codzienne funkcjonowanie.

Wszystko wraca więc do normy. Ile jednak nerwów cała ta sytuacja kosztowała wielu mieszkańców Krakowa i okolic, tyle ich. Oczywiście trudno winić tutaj ZIKiT, bo na taki stan rzeczy złożyło się wiele czynników, a decydującym była działalność Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Po kilku tygodniach zamieszania nastał wreszcie spokój w tej kwestii.

fot. Michał Pyclik (ZIKiT)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Anonimowe komentarze nie będą akceptowane