Ponownie linia 156 wyjechała na ulice miasta po otwarciu Mostu Grota-Roweckiego, dokładnie 30 listopada 1981 roku. Zaczęła wówczas kursować spod Huty na Bródno-Ugory. Od 1 lutego 1987 roku, w związku z budową Trasy Toruńskiej, zmieniono przebieg linii na Bródnie, kierując ją przez Wysockiego, Bazyliańską i Rembielińską, natomiast 30 lipca 1988 roku linia trafiła na nową pętlę Bródno-Podgrodzie. Później były już tylko drobne korekty przebiegu.
1 sierpnia 1995 linię 156 zdecydowano się wydłużyć przez Targówek Mieszkaniowy, aż do pętli Zajezdnia Stalowa. Od tego momentu trasa nie ulegała większym zmianom przez kolejnych kilkanaście lat. Dopiero 1 czerwca 2013 nastąpiła większa zmiana. Planowano skrócenie trasy do pętli Targówek, ale ostatecznie połączono linię 156 z linią 140 i skierowano ją do Dworca Wschodniego.
Linia posiada 44 przystanki w kierunku Młocin i 46 w kierunku Pragi. Czas przejazdu waha się w zakresie od 57 do nawet 70 minut, w zależności od pory dnia. Linia nie kursuje zbyt często - zaledwie co pół godziny.
![]() |
fot. Pawel192 (warszawa.wikia.com) |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane