O zlecenie to mogą ubiegać się firmy, które w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonały co najmniej 10 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowych w podobnym zakresie. Oferty można składać do 12 kwietnia 2017 roku. Zadecyduje w 80% cena, doświadczenie i gwarancja po 10%. Wśród wybranych lokalizacji są tak większe stacje, jak i mniejsze przystanki. I oto one:
- Stary Sącz - spora przebudowa budynku dworca, włącznie z dachem,
- Barcice - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,
- Rytro - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,
- Młodów - budowa nowego budynku, wyburzenie starego,
- Piwniczna Zdrój - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,
- Piwniczna - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,
- Wierchomla Wielka - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,
- Zubrzyk - budowa nowego budynku, wyburzenie starego,
- Żegiestów - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,
- Żegiestów Zdrój - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,
- Milik - budowa nowego budynku,
- Nowy Sącz Biegonice - budowa nowego budynku wraz z drogami dojścia na perony,
- Łomnica Zdrój - budowa nowego budynku,
- Andrzejówka - zagospodarowanie terenu bez budowy dworca, z naciskiem na infrastrukturę dla rowerzystów,
- Muszyna Zdrój - zagospodarowanie terenu bez budowy dworca, z naciskiem na infrastrukturę dla rowerzystów,
- Powroźnik - zagospodarowanie terenu bez budowy dworca, z naciskiem na infrastrukturę dla rowerzystów.
Wykonawca będzie miał 252 dni na zrealizowanie prac wchodzących w skład tego zlecenia. Jest to istotne zadanie z punktu widzenia nie tylko lokalnego, ale też, a może przede wszystkim, ze względu na ruch turystyczny w Dolinie Popradu. Z pewnością poprawa standardu obsługi podróżnego ma szansę przyciągnąć nowych pasażerów pociągów kursujących między Nowym Sączem a Krynicą.
![]() |
(Wikimapia) |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane