poniedziałek, 13 marca 2017

MAŁOPOLSKA: 16 dworców wzdłuż "kryniczanki" do remontu

PKP S.A. ogłosiły ostatnio przetarg na opracowanie dokumentacji przedprojektowej, okołoprojektowej i dokumentacji projektowej technicznej wielobranżowej oraz prowadzenie nadzorów autorskich nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji polegającej na przebudowie i budowie dworców kolejowych Doliny Popradu

O zlecenie to mogą ubiegać się firmy, które w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonały co najmniej 10 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowych w podobnym zakresie. Oferty można składać do 12 kwietnia 2017 roku. Zadecyduje w 80% cena, doświadczenie i gwarancja po 10%. Wśród wybranych lokalizacji są tak większe stacje, jak i mniejsze przystanki. I oto one:
  1. Stary Sącz - spora przebudowa budynku dworca, włącznie z dachem,
  2. Barcice - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego, 
  3. Rytro - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,  
  4. Młodów - budowa nowego budynku, wyburzenie starego,
  5. Piwniczna Zdrój - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,
  6. Piwniczna - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,
  7. Wierchomla Wielka - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,
  8. Zubrzyk - budowa nowego budynku, wyburzenie starego,
  9. Żegiestów - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,
  10. Żegiestów Zdrój - przebudowa istniejącego budynku dworca kolejowego,
  11. Milik - budowa nowego budynku,
  12. Nowy Sącz Biegonice - budowa nowego budynku wraz z drogami dojścia na perony,
  13. Łomnica Zdrój - budowa nowego budynku,
  14. Andrzejówka - zagospodarowanie terenu bez budowy dworca, z naciskiem na infrastrukturę dla rowerzystów,
  15. Muszyna Zdrój - zagospodarowanie terenu bez budowy dworca, z naciskiem na infrastrukturę dla rowerzystów,
  16. Powroźnik - zagospodarowanie terenu bez budowy dworca, z naciskiem na infrastrukturę dla rowerzystów.
Wykonawca będzie miał 252 dni na zrealizowanie prac wchodzących w skład tego zlecenia. Jest to istotne zadanie z punktu widzenia nie tylko lokalnego, ale też, a może przede wszystkim, ze względu na ruch turystyczny w Dolinie Popradu. Z pewnością poprawa standardu obsługi podróżnego ma szansę przyciągnąć nowych pasażerów pociągów kursujących między Nowym Sączem a Krynicą.

(Wikimapia)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Anonimowe komentarze nie będą akceptowane