Do roku 1991 nie było większych zmian, poza kilkoma rotacjami na ciasnych uliczkach Ochoty. W 1991 roku skierowano ją ostatecznie na trasę od Dworca Zachodniego przez Bitwy Warszawskiej 1920 roku, Szczęśliwicką, Grzymały-Sokołowskiego, Kopińską do Grójeckiej. W tym samym roku, z uwagi na budowę lotniczego terminala towarowego na Wirażowej, linię skrócono ponownie do PKP Okęcie, natomiast od 1 kwietnia 1992 roku autobusy linii 154 kursować zaczęły do nowej pętli MDL Cargo. 1 lipca 1993 roku trasę linii wydłużono przez Kasprzaka i Wolską do Cmentarza Wolskiego, jednak już 1 września 1994 roku autobusy pojechały dalej, przez Redutową i Górczewską na Osiedle Górczewska.
W roku 2007, przez kilka tygodni linia 154 wykonywała wariantowe kursy przez Instalatorów. od 7 kwietnia 2008 roku autobusy skrócone zostały na Okęcie, a z drugiej strony pojechały przez Lazurową do pętli na Starym Bemowie. 1 czerwca 2013 roku wprowadzono podjazdy do Fortu Radiowo. Linię 154 chciano nawet podzielić, by usunąć ją z alei Prymasa Tysiąclecia, jednak do tego nie doszło. Linia kursuje na trasie Aleja Krakowska P+R - Stare Bemowo bez zmian. W latach 2014-2016, kiedy na okres ferii zawieszano linię 320, znów wykonywała podjazdy do Fortu Radiowo.
Linia liczy 44 przystanki (dwa jednokierunkowe). Czas przejazdu waha się od 50 do ponad 60 minut. Obecnie kursuje nieco zmienioną trasą, z powodu budowy wolskiego odcinka II linii warszawskiego metra.
![]() |
fot. Mikiapole3 (warszawa.wikia.com) |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane