14WE są najbardziej zaawansowaną modernizacją jednostek EN57. Zostały zabudowane na szkielecie tych EZT i niestety, posiadają tak samo koszmarne silniki trakcyjne. Na szczęście Industrial Division wyposażył pojazdy w klimatyzację, informację pasażerską i kilka udogodnień dla niepełnosprawnych, dlatego też pojazdy te z powodzeniem mogą chwilowo sprawdzić się na lokalnych liniach kolejowych w województwie.
Dzierżawa tych pojazdów wynika z dynamicznego rozwoju samorządowej spółki przewozowej. Koleje Małopolskie systematycznie rozwijają swoją ofertę, liczą ponadto na odzyskanie trasy SKA do Sędziszowa, w związku z otwarciem łącznicy Zabłocie - Krzemionki i wydłużeniem jej trasy do Skawiny. Z tego powodu, uwzględniając potrzeby, najpewniej przewoźnik zdecyduje się wykorzystywać wypożyczone jednostki.
![]() |
fot. Industrial Division |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane