Z istniejącej infrastruktury zostaną tylko słupy oświetleniowe od strony jezdni, które służą także do podwieszania trakcji tramwajowej. Nowe torowisko zostanie wyposażone w nowe odwodnienie, pojawią się nowe szyny, sieć trakcyjna, zabudowa zostaną także nowe perony przystankowe. Na oferty w przetargu TŚ czekają do 5 września. Decydującym kryterium będzie cena, stanowiąca 90% punktacji przetargowej. Do przetargu stawać mogą tylko takie firmy, które w ciągu ostatnich pięciu lat wykonały co najmniej dwa zamówienia polegające na przebudowie lub budowie torowiska tramwajowego w technologii podsypkowej o długości minimum kilometra toru pojedynczego.
Od podpisania umowy wykonawca będzie miał na realizację prac 10 miesięcy, a więc najdalej w wakacje przyszłego roku kolejny odcinek torów na obszarze GOP zyska nową twarz. Przetarg ten jest kolejnym elementem dużego projektu unijnego, w ramach którego spółka zamierza znacząco odmłodzić park taborowy i wyremontować niemal 100 kilometrów torowisk.
fot. MacQtosh (Wikimedia Commons) |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane