Brno miało cztery takie pojazdy. W 2014 roku wszystkie zostały odstawione, ze względu na notoryczne awarie. Dotychczas DP Brno sprzedał Modertransowi wagon o numerze 1804, co w świetle obecnej transakcji powoduje, że w Brnie pozostał już tylko jeden - 1803. Spore problemy z pociągami serii RT6N1 miała też Praga, gdzie dostarczone w 1997 roku pojazdy odstawiono już dwa lata później, a ostatecznie wszystkie cztery w 2009 roku sprzedano do Poznania.
Jeżeli rzeczone Tatry miałyby pojawić się na poznańskich torowiskach, konieczna jest ich zaawansowana modernizacja. Modertrans jednak wie, jak zrobić z RT6N1 porządek, dlatego należy spodziewać się kolejnych tego typu pojazdów w mieście nad Wartą.
![]() |
fot. Dezidor (CC BY-SA 3.0, Wikimedia Commons) |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane