Tramwaje Tango NF2 to w pełni niskopodłogowe, dwuczłonowe pojazdy o długości niemal 25 metrów, zdolne pomieścić do 188 pasażerów (61 miejsc siedzących). Pojazdy posiadać będą klimatyzację, a ich innowacyjna konstrukcja i zawieszenie wózków pozwolą na cichą jazdę nawet przy dużych prędkościach. Tramwajów będzie czterdzieści. Trzydzieści z nich zawarte zostało w zamówieniu podstawowym, natomiast dziesięć zamówionych zostało w ramach prawa opcji. Całość dostawy zrealizowana ma zostać do połowy 2019 roku, a według obietnic pierwsze tramwaje wyjadą na tory z pasażerami już w sierpniu tego roku.
Stadler Polska, podczas swojej dziesięcioletniej historii, wyprodukował w Siedlcach prawie 400 pojazdów szynowych. Można je spotkać nie tylko na polskich torach, w barwach Kolei Śląskich czy Kolei Mazowieckich, ale też w Niemczech, Holandii czy na Węgrzech.
![]() |
fot. Dopravni Podnik Ostrava |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane