Prace postępują szybko. Drążenie tuneli zakończono na początku roku. Obecnie trwają prace związane z montażem torowiska w tunelu lewym i prawym między stacjami Targówek i Trocka, wraz z samą stacją Targówek. Na pozostałej części trasy prowadzone są prace przygotowawcze, także niebawem i tam pojawiać się zaczną szyny. Torowisko jest w całości budowane w bezpodsypkowej i bezpodkładowej technologii. Na oczyszczone podłoże betonowe układane są najpierw maty wibroizolacyjne i zbrojenie, następnie nasuwa się na taką konstrukcję toki szynowe uzbrojone w podpory blokowe w otulinie. Po geodezyjnym wyregulowaniu torowiska i jego stabilizacji całość zostanie zabetonowana w postaci płyty torowej. Taką technologię stosuje się już od lat w całym warszawskim metrze.
Po uruchomieniu dalszych stacji II linia metra zyska o wiele więcej pasażerów, jako że pociągi zaczną docierać na Targówek Mieszkaniowy.
![]() |
fot. Metro Warszawskie |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane