Opóźnia się także modernizacja linii kolejowej 447 z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego. PKP PLK dostało od Intercoru wniosek o wydłużenie zamknięć torowych na tej trasie. Na razie nie wiadomo, kiedy pociągi wrócą na tę najbardziej obciążoną linię podmiejską w aglomeracji warszawskiej. Kluczowe w tym momencie są prace przy obiektach inżynieryjnych i torowisku między Pruszkowem a Grodziskiem. Mniej więcej w połowie lipca PKP PLK przewidują możliwe ustalenie terminu otwarcia linii. Nie jest więc pewne, że przejezdność uda się wprowadzić zgodnie z wcześniejszym planem, czyli we wrześniu.
Jeżeli w podobny sposób będzie prowadzona modernizacja linii średnicowej w stolicy, wówczas w Warszawie możemy stać się świadkami najdłuższego kolejowego horroru w Polsce, nie licząc jedynie koszmaru fundowanego od lat na linii E30. Do tego tematu wrócę w najbliższych dniach.
![]() |
fot. PKP PLK |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane