Poza kwestiami technicznymi i finansowymi istotnym elementem studium będzie ewentualny podział inwestycji na etapy. Chodzi o to, czy tunel pod centrum ma łączyć się z istniejącą siecią naziemnego tramwaju czy też powinna to być niezależna inwestycja, która docelowo przejmie główną funkcje rozładowywania potoków pasażerskich. ILF Consulting Engineers Polska swoją ofertę wyceniła na kwotę 9,5 miliona złotych brutto. To co prawda więcej niż oferta innego wykonawcy, WYG International, jednak ILF zgarnęła więcej punktów za doświadczenie specjalisty skierowanego do realizacji zamówienia.
Najpewniej będą odwołania, ponieważ w przetargu wykluczono ofertę austriackiego konsorcjum D2 Consult i Nast Consulting oraz najtańszą propozycję brytyjskiej Ove Arup & Partners. Jeśli jednak wszystko pójdzie dobrze, wygrany wykonawca będzie miał 68 tygodni na przygotowanie dokumentacji, licząc od dnia podpisania umowy. Zlecenie ma zostać zrealizowane najpóźniej do 16 grudnia 2019 roku.
![]() |
mat. UM Kraków |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane