Dwie pary peronów znajdą się na różnych wysokościach, jako że linia do krakowskiego lotniska leży wyżej niż zasadnicze tory magistrali E30. Trwa już układanie peronów, a w międzyczasie powstaje przejście podziemne, które pozwoli na komunikację w obrębie stacji. W przejściu tym znajdą się także punkty usługowe, jak sklepy czy piekarnie. Przed stacją, od strony węzła drogowego w ciągu Balickiej, powstanie nowy parking typu P+R, co dodatkowo ułatwi przesiadki na linię. Dodatkowo schody na peron od strony ulicy Balickiej osłonięte zostaną obszerną szklaną elewacją.
Nieco wcześniej, bo już w listopadzie, otwarty ma zostać wiadukt w ciągu ulicy Rydla, który pozwoli samochodom bezkolizyjnie przekroczyć torowisko od spodu. Być może spowoduje to także pewne zmiany w siatce połączeń autobusowych, które dotąd nie były kierowane ulicą Rydla z racji zatorów powodowanych przez obciążony przejazd kolejowy.
![]() |
fot. PKP PLK |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane