Najkorzystniejszą ofertę całościową złożyło konsorcjum PPUH Kłosok, Krzysztof Pawelec Usługi Transportowe, A21 i PKS Południe. W sumie zwycięzca wycenił swoje usługi na niespełna 32 miliony złotych brutto, pokonując konkurentów ceną i idealnie wpasowując się w wymagania cenowe zamawiającego, który wycenił usługi na poziomie maksymalnie 43 milionów złotych. W sumie wygrane konsorcjum będzie musiało zapewnić piętnaście autobusów, które zapewnią obsługę wszystkich czterech linii.
Autobusy kursować będą na następujących trasach:
- Linia AP1
Gliwice Plac Piastów – Zabrze Multikino – Bytom Karb – Piekary Śląskie Szarlej Kaufland – Pyrzowice Port Lotniczy (długośc 48,9 kilometra),
- Linia AP2
Katowice Dworzec – Katowice Sokolska – Katowice Strefa Kultury – Sosnowiec Dworzec PKP – Będzin Stadion – Pyrzowice Port Lotniczy (długość 46,2 kilometra),
- Linia AP3
Katowice Dworzec - Pyrzowice Port Lotniczy (długość 40,5 kilometra),
- Linia AP4 (najpewniej nocna)
Tychy Dworzec PKP – Katowice Giszowiec Osiedle – Katowice Dworzec (długość 22,8 kilometra)
![]() |
fot. PPUH Kłosok (Facebook) |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane