poniedziałek, 8 października 2018

KATOWICE: przetarg na nowe linie lotniskowe rozstrzygnięty

KZK GOP, organizator komunikacji miejskiej na terenie aglomeracji górnośląsko-zagłębiowskiej, rozstrzygnął ogłoszony w imieniu GZM przetarg na obsługę czterech nowych linii autobusowych, które zapewniać będą dojazd do Katowice Airport w Pyrzowicach. Usługa obejmuje także sprzedaż oraz kontrolę biletów. W autobusach ma być ponadto zapewniona obsługa ŚKUP. Przewozy mają rozpocząć się planowo z dniem 1 listopada tego roku, a nowe linie, w ramach umowy, obsługiwane będą na początek przez 38 miesięcy. Na początek na trasy wyjadą autobusy nie starsze niż z 2013 roku. Od 1 stycznia 2020 roku zwycięska firma będzie musiała zapewnić tabor przynajmniej z roku 2018, z silnikami spełniającymi normę Euro 6c.

Najkorzystniejszą ofertę całościową złożyło konsorcjum PPUH Kłosok, Krzysztof Pawelec Usługi Transportowe, A21 i PKS Południe. W sumie zwycięzca wycenił swoje usługi na niespełna 32 miliony złotych brutto, pokonując konkurentów ceną i idealnie wpasowując się w wymagania cenowe zamawiającego, który wycenił usługi na poziomie maksymalnie 43 milionów złotych. W sumie wygrane konsorcjum będzie musiało zapewnić piętnaście autobusów, które zapewnią obsługę wszystkich czterech linii.

Autobusy kursować będą na następujących trasach:


  • Linia AP1 

Gliwice Plac Piastów – Zabrze Multikino – Bytom Karb – Piekary Śląskie Szarlej Kaufland – Pyrzowice Port Lotniczy (długośc 48,9 kilometra),

  • Linia AP2 

Katowice Dworzec – Katowice Sokolska – Katowice Strefa Kultury – Sosnowiec Dworzec PKP – Będzin Stadion – Pyrzowice Port Lotniczy (długość 46,2 kilometra),

  • Linia AP3 

Katowice Dworzec - Pyrzowice Port Lotniczy (długość 40,5 kilometra),

  • Linia AP4 (najpewniej nocna) 

Tychy Dworzec PKP – Katowice Giszowiec Osiedle – Katowice Dworzec (długość 22,8 kilometra)

fot. PPUH Kłosok (Facebook)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Anonimowe komentarze nie będą akceptowane