Na peronach trwa montaż systemu nagłośnieniowego, montowane są także windy i schody ruchome, perony i przejścia wyposażane są w niezbędne oznaczenia i elementy informacyjne. Najbardziej zaawansowane są prace na stacji Targówek, a dobór kolorystyki pozwoli na powiązanie stylistyczne z kolejnymi stacjami w stronę Bródna. Wyłożenie stacji stanowią perforowane panele metalowe, które poza funkcją architektoniczną mają też za zadanie tłumić hałas produkowany przez kursujące pociągi. W tunelach z kolei prowadzone są prace przy montażu okablowania i systemu sterowania ruchem pociągów. Tradycyjne semafory mają pozwolić na regulowanie ruchu pociągów w sytuacjach awaryjnych.
Centralny odcinek drugiej linii metra uruchomiono 8 marca 2015 roku. Dziś korzysta niej blisko 150 tysięcy pasażerów dziennie. Po otwarciu kolejnych stacji z pewnością liczba ta znacznie się zwiększy.
![]() |
fot. UM Warszawa |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane