Najtańszą ofertę złożyło NDI. Opiewa ona na 60 milionów złotych. Za niespełna 63 miliony prace gotów jest wykonać Tor-Krak, zaś zbliżone do siebie oferty złożyło ZUE (63,5 miliona) oraz konsorcjum Trakcja PRKiI i Silesia Invest (63,6 miliona). Najdroższa oferta w przetargu złożona została przez konsorcjum Tor-Kar-Sson i PB Jaekel-Bud-Tech - to zażądało 83,4 miliona złotych brutto. Do Tramwajów Śląskich należy teraz podjęcie decyzji, czy zwiększyć budżet na realizację zadania i zamknąć sprawę przetargu, czy też go unieważnić. Ta druga opcja raczej nie daje gwarancji na powodzenie kolejnego postępowania. Tramwaje Śląskie chcą, by inwestycja została przeprowadzona w ciągu 15 miesięcy, przy jednoczesnym zachowaniu przejezdności trasy poprzez zastosowanie ruchu jednotorowego.
![]() |
fot. Dąbrowa Górnicza - NaszeMiasto.pl |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane