W ramach zadania zbudowane zostaną dwa nowe przystanki osobowe: Laski i Berejów. Z kolei przebudowane zostaną obiekty tego rodzaju w następujących lokalizacjach: Parczew, Parczew Kolejowa, Gródek, Zabiele, Brzeźnica Bychawska, Tarło, Pałecznica, Ciecierzyn. Co więcej, w ramach inwestycji zrealizowane zostaną prace na 10 przejazdach kolejowych oraz 15 obiektach inżynieryjnych, z których dziewięć stanowić będą mosty. Pociągi osobowe będą mogły się na tej trasie poruszać z prędkością do 120 km/h. Zabudowane zostaną nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym, a w okresie zimowych ruch pociągów ułatwią elektrycznie ogrzewane rozjazdy.
Jeszcze w tym roku gotowy ma być projekt przebudowy LK 30. Właściwe prace torowe nie mogą rozpocząć się do momentu udrożnienia linii kolejowej numer 7 z Lublina do Warszawy, dlatego realny termin rozpoczęcia inwestycji na trasie przez Lubartów i Parczew to początek 2020 roku. PKP PLK przewiduje, że zadanie ma zostać zrealizowane w 2021 roku.
![]() |
fot. PKP PLK |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane