Na rzeczonej trasie pociągi będą mogły kursować w piątki i w niedziele, w sile jednej pary w dobie. Co ważne, w przypadku prac torowych pociągi te będą ostatnie w kolejności pod względem priorytetu przejazdu, nie mogąc blokować dotowanych połączeń. W zgodzie wyznaczono dopuszczalne postoje na stacjach: Przemyśl Główny, Przemyśl Zasanie, Radymno, Jarosław, Przeworsk, Leżajsk, Nowa Sarzyna, Rudnik nad Sanem, Nisko,Stalowa Wola, Stalowa Wola Rozwadów, Zaklików, Rzeczyca, Szastarka, Kraśnik, Niedrzwica i Lublin. Połączenie ruszy dopiero po zakończeniu modernizacji trasy Stalowa Wola - Lublin, czyli najwcześniej w grudniu.
Interesujące jest, że z wnioskiem o badanie równowagi ekonomicznej wystąpiło Podkarpacie. UTK nie uznało jednak wniosku, u którego podstaw leżały historyczne kwestie rozliczeń kursów dotowanych, jako założenie stałych wpływów także w chwili obecnej. Nie znalazło to uzasadnienia w ocenie Urzędu. Był to jedyny wniosek w tym zakresie. Podobnych nie złożyło ani PKP Intercity, ani Ministerstwo Infrastruktury. Równowagi ekonomicznej nie chciały także badać władze Mazowsza i Lubelszczyzny.
![]() |
mat. Youtube |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane