Przetarg obejmuje 20 stanowisk ładowania w zamówieniu podstawowym oraz kolejne siedem w ramach opcji. Jedynym kryterium oceny zaproponowanym przez MZA jest cena. Nowe urządzenia mają umożliwiać szybkie ładowanie przez pantograf prądem o mocy 400 kW, a każde z nich ma posiadać także zapasowe złącze kablowe, służące do awaryjnego doładowania baterii prądem o mocy 120 kW. Każda z ładowarek ma być objęta 5-letnią gwarancją. MZA wytypowało kilka pętli, na których staną ładowarki. Będą to pętle, obsługujące linie kursujące Traktem Królewskim, a więc Wilanów, Chomiczówka, Szczęśliwice, Esperanto, Browarna, Młynów i Nowodwory. Ładowarki z opcji mają stanąć na Placu Piłsudskiego, Placu Trzech Krzyży, Lotnisku Chopina, Natolinie Północnym i Bielańskiej. Na oferty MZA czekać będzie do 29 marca.
![]() |
fot. Metro Warszawa |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane