RegioJet zamawia nowe pociągi pod kątem obsługi linii U5, U7 i U13 w kraju usteckim, na które wygrał przetarg. Przewoźnik będzie tam operować od grudnia, jednak początkowo będą to spalinowe VT628, kupione do Deutsche Bahn. W połowie 2021 roku na trasach zaczną się pojawiać nowe EZT-y od Pesy, które polski producent ma dostarczyć do końca 2021 roku. Biorąc pod uwagę ostatni przygody z opóźnieniami w realizacji zamówień jestem niezwykle ciekaw, co RegioJet zrobi, gdy Pesa nie zdąży na czas. O tym jednak przekonamy się za ponad dwa lata.
Nowe Elfy będą zielone. To już drugi typ polskiego taboru pasażerskiego, który przez Czechy wchodzi na rynki europejskie. Kilka lat temu właśnie w Czechach, a dokładnie w Pradze, podpisana została pierwsza umowa na jednostki Pesa Link, które dziś spotkamy także w Niemczech.
![]() |
wiz. Pesa Bydgoszcz |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane