Pierwsze obejmuje budowę sygnalizacji samoczynnej na czterech przejazdach kolejowych. Za około 2,5 miliona złotych zrealizuje je Protel z Wrocławia. Drugie zadanie obejmuje modernizację torowiska i dwóch stacji (Bielawa Wschód i Bielawa Zachód) oraz budowę nowego przystanku Bielawa Centralna. Najkorzystniejszą ofertę złożyła tutaj firma Infrakol Jawor, wycenioną na 9 milionów złotych. Co ciekawe, wszystkie prace mają zostać przeprowadzone do końca sierpnia, zatem powrót pociągów do Bielawy jest realny już we wrześniu.
Inwestorem i administratorem linii jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei. Aż dziw bierze, że podczas gdy w jednej części województwa odmawia się pasażerom korzystania z pociągów przy nowych peronach, w innych tak prędko przystępuje się do modernizacji kolejnej linii. Dolny Śląsk zadziwia, nie zawsze pozytywnie...
![]() |
fot. UMWD |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane