Cała inwestycja podzielona jest na sześć części. Pierwsze dwa przetargi zapowiadane są już w kwietniu. Chodzi o odcinki na Gagarina oraz pod Dworcem Zachodnim, gdzie Tramwaje Warszawskie będą realizować inwestycję wspólnie z innymi inwestorami. W dalszej kolejności ogłoszone mają zostać przetargi na realizację torowiska na Bitwy Warszawskiej 1920 roku, potem na odcinku od placu Unii Lubelskiej do Wilanowa. I to by było tyle, jeśli chodzi o udział dofinansowania unijnego w tym wielkim tramwajowym projekcie. Odcinki z Woli do Dworca Zachodniego czy od Banacha do Rakowieckiej realizowane będą w całości bez dofinansowania. Cztery odcinki objęte dofinansowaniem powinny zostać zakończone do końca 2022 roku, tak by można było bezproblemowo rozliczyć je zgodnie z terminem przypadającym na rok 2023. Dlatego spodziewać się należy, że pierwsze prace (jeśli wszystko pójdzie sprawnie) powinny ruszyć w przyszłym roku.
![]() |
mat. PKP PLK |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane