Zakłada się, że nowe torowisko zostanie włączone do istniejącej sieci na skrzyżowaniu Grunwaldzkiej i Grochowskiej. W opracowaniu mają być przyjęte dwa warianty. Dla obu wspólnym mianownikiem będzie torowisko w ciągu Grochowskiej i Marcelińskiej, skąd następnie tramwaje miałyby jechać albo dalej wzdłuż Marcelińskiej i Wałbrzyskiej do przystanku końcowego (wariant I), albo skręcać w Bułgarską i dalej Łubieńską docierać do pętli w kryterium ulicznym w Pastelowej i Jasnej (wariant II). Opracowanie ma zawierać także ewentualne zmiany w układzie drogowym, powiązanie inwestycji do całego otoczenia urbanistycznego, a także zaprojektować nowoczesne rozwiązania transportowe, jak przesiadki "drzwi w drzwi" oraz parkingi typu Park and Ride czy Kiss and Ride.
Miasto dopuszcza realizację inwestycji w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego.
![]() |
mat. ZTM Poznań |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane