Projekt trasy ma zostać opracowany najdalej do 31 marca przyszłego roku, zaś decyzje administracyjne mają być uzyskane do połowy roku. O wyborze oferenta zdecyduje cena (60%), rękojmia (16%) oraz doświadczenie projektantów wszystkich obszarów inwestycji (24%). Przedstawiony do prac projektowych wariant zakłada przebudowę ulic: Szosa Chełmińska, Długa, Legionów, Polna, Ugory i Watzenrodego. Na ulicy Hubego ma się znaleźć trójkąt do wekslowania tramwajów. Większość trasy ma być wydzielona od ruchu drogowego poprzez budowę oddzielnego torowiska. Jedynie na Szosie Chełmińskiej do skrzyżowania z Dekerta, oraz na Długiej i częściowo na Legionów, torowisko będzie zintegrowane z jezdnią. Poza pętlą końcową przewiduje się budowę torów odstawczych i stanowiska z myjnią dla tramwajów i autobusów.
Nowa trasa ma liczyć blisko 14 kilometrów toru pojedynczego. Dla tramwajów zabudowane ma zostać 25 peronów.
![]() |
fot. Nowości Dziennik Toruński |
Brak komentarzy :
Publikowanie komentarza
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane