W zamówieniu podstawowym chodzi o 25 tramwajów jednokierunkowych, w pełni niskopodłogowych, wraz z niezbędnym wyposażeniem i dodatkowymi elementami koniecznymi do ich obsługi i napraw (pakiet części zamiennych). Każdy z nowych pojazdów ma mieć do 32 metrów długości i być co najmniej 3-członowy. Zamówienie w części podstawowej winno zostać zrealizowane w ciągu 27 miesięcy od podpisania umowy z dostawcą. Dalsze 21 składów to opcja, na którą MPK może się zdecydować w ciągu miesiąca od zakończenia dostaw w ramach zamówienia podstawowego. Ma ono zostać zrealizowane w ciągu 8 miesięcy od zakończenia realizacji zamówienia podstawowego.
W ocenie ofert punktowane będą: cena (50%), wyposażenie tramwajów w urządzenia hydrauliczno-pneumatyczne lub elektromechaniczne niewymagające zastosowania badań UDT (4%), wyposażenie tramwajów w przetwornice statyczne wyprodukowane w technologii SIC (10%), wyposażenie tramwajów w falowniki wyprodukowane w technologii SIC (4%), poziom hałasu (8%), okres gwarancji tramwaju (5%), okres gwarancji na perforację korozyjną, pękania i powłoki lakiernicze (3%), pochyłość podłogi (4%), nacisk statyczny osi (12%). W przetargu startować mogą producenci, którzy w ciągu ostatnich trzech lat zrealizowali, bądź są w trakcie dostaw minimum 20 nowoczesnych, niskopodłogowych tramwajów. Na oferty MPK czeka do końca kwietnia.
![]() |
fot. wroclaw.pl |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane