Zamówione autobusy będą wykorzystywać zestaw ogniw paliwowych o mocy 70 kW. Na jednym tankowaniu przejadą do 350 kilometrów. Do produkcji paliwa wodorowego wykorzystywana jest zasada odwróconej elektrolizy wody. Dodatkowo w autobusach zastosowana będzie bateria trakcyjna High Power, wspomagająca dodatkowo ogniwo paliwowe przy największych obciążeniach. Z punktu widzenia pasażera będą posiadać klimatyzację, monitoring wnętrza i wszystkie potrzebne ułatwienia. Dodatkowo przedsiębiorstwo z Wuppertalu zamówiło także system eSConnect, służący zdalnemu zarządzaniu flotą np. pod kątem usterek czy poziomu paliwa.
Dostawy mają rozpocząć się jeszcze tego roku, natomiast całe zamówienia mają zostać zamknięte do końca 2021 roku.
![]() |
fot. Solaris |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Anonimowe komentarze nie będą akceptowane